dåliga vanor

Idag kom jag inte hem i så tokig tid, kanske strax innan tio... hehe. Jobbade till klockan två igen och idag ägnade jag hela dagen till att rensa grusgångar. I morgon ska jag ta landet på framsidan, klippa lite skott på träden och ta någon grusgång till. Efter jobbet så bestämmde jag med Vilma att vi skulle ta moppen ner till rullsand och möta Jenny och Linnea där. Vi tankade även innan så kom lite efter dom andra. Så himla långgrundt, sen vilket lyft det blivit där sedan hidegrens tog över! Mycket fräschare och stranden är ju så fin nu efter att dom köpte in strandrensaren.Väl värt fler besök!
 
Stack direkt till mitt stall efter Rullsand, mamma hade så gott som gjort klart allt i stallet så jag gick ut för att börja bygga lite hinder. Tävlar ju i Storvik på söndag så ville känna på några språng. Ett räcke med vattenmatta under samt en tvåkombination och lite cavalettistuds. Hon tyckte det var jätte konstigt med Helenas hinderstöd, dom är nämligen inte så höga utan blir kanske 110-115 som mest. Vattenmattan var även riktigt farlig men efter att jag fick ta om några gånger så hoppade hon tillslut, envisa båda två! Hon var fin över cavalettisarna och kombinationen, hade en bra galopp som jag kunde samla ihop ganska mycket och sen reglera fram till hindren, härlig kännsla.
 
Ätit fläskpannkaka som mamma lagat nu på kvällningen som även kommer bli min matlåda tills i morgon. Ska nog även duscha på morgonen också, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0