Dåliga mig...

Att jag inte kan uppdatera i tid, men aja gjort det jag tänkt idag och mycket mer. Var ut till Billudden på fm med Saga, släppte över Nadja och Ira på betetpå vägen ner också. Gjorde min livs första fickparkering med epan, stolt! Fotade en del men vi hade tyvärr ingen större inspiration men några pics vart det väl, för fin omgivning där kanske? På vägen hem så stannade vi till och gick tio minuter med Nadja samt mockade ur Iras box, ville inte skita i stallet helt eller! 
 
Idag så tog jag även årets FÖRSTA bad, helt sjukt men så himla härligt! Dock i Sagas pool men det havet får bli någon annan dag :P
 
Saga sov hos mig igår och vilma sover här inatt, nu ska vi kolla på lite gamla bilder och sen blir det väl godnattmössan på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0