Äntligen hemma

Varit hemma i några minuter och nu ska jag väl fixa några bilder till efter detta inlägg, sovmorgon imorn i alla fall :)
 
Har varit en bra idag på grönan, var med Amanda, Malin, Ebba och Jesper till största delen. Lite stolt över att jag lyckades få Amanda att åka Insane men det kom nog att bli en engångsförteelse^^ Var väl jag, Ebba och Jesper som åkte mest i slutendan, det enda jag ångrar är att jag inte hade någon att åka frittfall tilt med... får bli nästa gång istället.
Dvärgarna från skrattkammaren
 
Men helt klart största händelsen idag var när Ebba satsade en bricka på chokladhjulet och VINNER! På första försöket och så vinner hon hela 2000g Marabo choklad för endast 30kr! :o
Så jäkla kung Ebba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0