Som en klubbad säl

Hur trött som helst, funderar på om jag ska upp på övervåningen och se på ridsporten jag spelade in. Kommer väl somna där i så fall men det var väl kanske sak samma. Vilma hade fått svar på kolla masken och hon var så gott som ren, <30g blodmask tror jag det var men inget man maskar. Vi kommer därför försöka satsa på ett ihopsläpp i morgon vid 11, jag hinner sova ut och då har man gott om tid till att kolla på dom sen. Jesse kunde vara med vilket känns bra utifall det blir stökigt. Nu har vi inte ryckt några bakskor på varken Ira eller Stella så hoppas inte att det blir några sura miner, tror väl inte det heller då det bara är två hästar och båda ganska låga i rang men man vet aldrig.
 
Har just nu sällskap av min lilla bebis så säger god natt till alla där ute nu!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0