Sleepy

Nu ska jag sova alldeles strax, sova för lite. Igen. Allt gick bra här på kvällen, roligt att vara med på ett US-möte igen. Ira vilade men känndes förövrig jätte bra i benen, back on trackar ändå i natt då det har hjälpt. I morgon är det fullspeckat schema, ner ta ut hästarna och sedan iväg till jobbet. Mamma kommer mocka och göra klart stallet så ska hon få rida sen när jag har slutat så jag kan vara med och kolla om Ira skulle försöka dumma sig. Efter det blir det fort hem för att packa ihop kaninerna då vi tävlar i Högbo. Bara Chappe och Halo som ska med och hoppas väl det går bra, dom känndes super när jag tränade i lördags tror jag det var om jag inte minns helt galet. 
 
Nighty, nighty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0