Nyduschad och ska ner till stallet

Känns lite onödigt då man skitar ner sig en del i stallet men så må vara för skönt var det. Varit varmt att jobba idag och rensade ju stenplattorna utanför Depken och när solen väl kom så finns det ingen skugga där... Men jobbade i alla fall 6,5 timme idag, 487,5 kr extra!
 
Idag kommer jag även skicka tillbaka De Niro stövlarna jag beställde hem då dom var helt enkelt för korta. Blir istället ett par Supreme high rider, dock en special utgåva UTAN resår. Som att dom vanligtvis inte säljer den modellen på Horsemeup så rear dom ut den för endast 1575:- Den är 33,5cm runt vaden så lite lite glapp kommer den vara där men bara bra med tanke på att det inte finns någon resår så kan jag växa ite till runt vaden plus att jag kan ha en tjockare strumpa eller fillingar på vintern ;)
 
Den här vet jag passar, och att den kommer vara 0,5cm för stor i vaden. Sen gör det inte så mycket om jag växer ur stöveln om kanske 1,5år heller till det priset jag får den för.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0