Nu kastar jag in handduken för idag

Varit en lång dag, fått mycket gjort däremot men lång. Mycket som slog emot mig nu på kvällen, nog för att jag är så trött. Saknaden av Nadja, Maja, Smulan och alla andra underbara individer som inte finns här med mig idag. Ta vara och uppskatta den tid ni har med era älskade, ångrar inte en minut med mina änglar.
Bjuder på denna bild av mig och Maja ♥
Blir lite för lite sömn i natt igen men någon gång lär jag väl komma i tid och ta igen, eller så kanske man ska börja sova middag igen :p Nu tänker jag lägga min sinnesstämmning på en lagom nivå istället för att vara uppe på mount Everest och sjunka ner i Marianegraven... Nöjer mig att vara på jorden, här och nu. Godnatt säger jag och tar nya tag i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0