Nu er´e helg

En hel arbets vecka har gått och i morgon väntar en välförtjänt sovmorgon, efter att ha gått upp kl.6 varje morgon börjar det kännas lite^^ Vilma och jag har den dealen att hon tar in på  Red på min älskade idag igen ochidag var fokusen mycket bättre, 40 minuters pass med mycket skritt men jobbade lite i traven på slutet också. Red på Olas bana då Stella går på ridbanan i nuläget :P Sökningen fungerade fint och jag kunde förflytta hennes tyngdpunkt bra, har en tendens att hänga sig lite på inner bog, tappa inner höft och falla in i volten samtidigt som hon puttar ut mig. Men bättre idag som sagt :) Linimentat lite med Blue Lotion och så blir det back on tracken inatt.
 
Har varit lite med Regina nu på kvällningen, kollade lite på hur hennes Supreme High Rider såg ut som hon köpt begagnade, mycket research ska göras innan jag bestämmer mig. Lädret var väldigt fint dock lite uttänjda i resåren men det är ju individuellt hur det blir :P Har kollat runt på massvis med olika stövlar och ska fortsätta leta och skriva upp för och nackdelar och sen försöka prova dom stövlar som blir aktuella. Sen vart jag även bjuden på lite mat på Capri, Spagetti Carbonara! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0