Nu är det bar till att vänta...

Bara bubblar inom mig då jag nyss klickat hem ett par De Niro ridstövlar med snörning får Horsemeup.se! Long och smal i skaften och en 37 i foten så får jag hoppas på att dom passar och sitter bra. Som att dom var på rean så kunde man inte lämna tillbaka dom men man kunde byta så annars provar jag någon till modell och i ''värsta'' fall så får det bli en pikeer stövel^^ Går nästan på 4000:- nypris men får dom för 2235:- :D
 
Här har ni godingarna!
 
Passade även på att köpa med den här
 
Pico klippmaskin för 150kr som är avsedd till att klippa runt mule, ögon och öron men även till nervösa hästar för att vänja dom vid klippern. 75mm i bredd så man kan även göra en helklippning med den om det skulle behövas och nästan bäst av allt den drivs på vanliga AA-batterier oh väger endast 98g!
 
Som att jag handlade över 500 kr så fick man med en mountaian horse T-shirt, valde den ljusblåa i XS
Dock killmodell på den men perfekt och ha under någon tjocktröja eller en svalare sommardag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0