Jag har blivit min värsta fiende

Nu kommer jag skriva precis det som jag hatar när alla skriver i sina bloggar, det har hänt en gansla personlig sak som jag inte vill dela med bloggen. So lame! Pallar inte låta bli att blogga och sen skriva efteråt att det hände en sak...
 
Bloggar mig igenom detta men hur jag känner mig just nu ska jag låta vara osagt men jag kommer fortfarande samma tjej som vanligt till andra medan nära och kära kommer märka. Men så är det väl, dom man älskar mest får ta del av allt som inte är bra. sad but true.

Några timmars sömn och flera jobbiga timmar väntar men det blir bra snart, käpar på och tar lite nya tag. Hoppas detta kommer märkas på bloggen snart och inte påverkar den negativt. Det härr med tid är bara problem tror jag, vore det inte enklare utan tid? Leva här och nu med framtidstänk och minnas den tid som varit, jag tror det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0