I tid för en gång skull

Kom hem vid nio och har nu hunnit äta, matat kaninerna och surfat runt lite, då återstår enbart bloggandet. Jag fick inte bara sitta upp i dag på Ira utan jag kunde rida! Red ungefär en timme men 40 minuter skritt först sen lite trav och någon enstaka galopp innan jag skrittade av henne, lite dålig fokus emellan åt men tillslut var hon riktigt fin. sökte ganska bra till handen började dock hänga sig lite på kapsonen så lättar hon inte ur så byter jag tillbaka till bettet på bridong tygeln, hon får något pass till innan. Hon får ha back on tracken på sig ikväll så hoppas jag på en fräcsh häst i morgon också. Men måste få säga ändå att det känndes grymt skönt att fått komma upp på hästryggen igen, saknade den lite så tack Ira! :)
 
Kanske kommer tömköra i morgon bara för att variera och inte fresta på så mycket, hon berättar nog för mig vad hon tycker vi gör. Åker ner och släpper ut på morgonen och sen direkt till jobbet så får jag ihop lite extra tid och slipper jojjo-körningen. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0