Halva dagen har gått

Är lite trött just nu men får väl hålla igång några timmar till i alla fall. Jobbade hela sju timmar idag vilket jag är nöjd med. Åkte hem direkt och maten var klar, time:at! Sa hejdå till mamma och pappa som åker iväg på en liten minisemester. Funderade på om jag skulle följa med men är nog bäst om jag stannar hemma och tar hant om djuren ;)

Ska byta om nu för att åka ner till stallet, Vilma var redan på väg ner men jag tar moppen upp idag, vill hem lite tidigare och ska satsa på en tidigare kväll. Har även lite planer för bloggen och väntar bara in lite tid och material, håll ut liiite till!

För den som är intresserad, SPELA IN!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0