Fixardag

Idag satsar jag på att göra alla dom där sakerna man bara vill göra eller måste göra. t.ex städa rummet, diska och pyssla med lite saker till bloggen^^
 
Har än så länge bara hunnit städat undan allt på mitt rumsgolv och damsugit lite snabbt men har en giganstisk hög på skrivbordet nu att plocka undan. Men tror jag ska ta och diska innan för känns lite tröstlöst just nu :p Tvättade mina Converse igår så ska slänga ihop lite före och efter bilder på dom. Åker ner till stallet vi kanske 6/7-tiden då det är jag som tar in i kväll, får se hur Ira känns men tror inte jag rider idag. Men nu mste jag sätta fart!
 
Bjuder på en liten random bild på min underbara katt! ;*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0