Det brinner till

Så skulle jag nog kunna sammanfatta två saker som hänt sedan förra inlägget. Åkte ner till stallet och kände igenom Ira som kändes väldigt bra i benen, inge mer än lite fodergallor och ingen direkt temperatur skillnad. Valde då att rida och hon var lätt och fin i handen, fortfarande i galoppen att hon hänger sig på inner bog i höger varvet. Ska träna mer fattningar och se till så att traven sitter 100% innan så borde det lösa sig. Riktigt nöjd med passet, inte mycket att klaga på men däremot avskrittningen kan man väl kommentera mera... Skulle bara skritta av henne några varv när det slår slint i skallen på henne totalt, försöker dra iväg, studsar på stället och steppar omkring. Ligger lite byggmaterial en bit ifrån ridbanan som inte varit där förut då och trots att vi gick förbi det i början av passet så vart hon helt crazy vid avskrittningen. Fick henne gå fram tillräckligt och hoppade sen av för  att leda förbi henne men då sprang och över mig och jag ramlade faktiskt också. Höll i tyglarna hela tiden men absolut inte okej att hon springeer ner mig för att hon blir stressad över situationen. Efter en stunds tjaffsande så hade hon kommit ner lite på jorden och kunde avsluta med att hon fick följa efter utan att jag höll i henne.
Kommer och gullar och pussar på dig i morgon bitti också!♥♥♥♥♥♥♥
Vart lite smått irriterad då vi skulle skritta av lite bara också vart det sådär men så kan det vara. Linimentade med Blue lotion och satte på Back on Tracken. Myste och gullade lite med henne lite extra. Älskar ju verkligen min häst men det är bara inte okej att hon beter sig som hon gör ibland, även om det inte är hennes fel från början så är det inte okej. Men nu släpper vi det och blickar frammåt, hoppas vi får en ny chans i morgon och avlsuta liite tidigare och gå med henne enbart när jag skrittar av, ÄLSKAR dig min GULLE!
 
Sen brann det även till i kortet en gång till idag, ett super erbjudande på Nelly där du fick ett helt bikiniset för endast 98kr!!! Kunde inte låta bli och klickade hem två st set, ena i X-small och den andra i Small. Skulle egentligen tagit båda i xs men började blir lite utplockat på storlekar nu då erbjudandet upphör i morgon kl.10. Så inte försent om ni är intresserade!
 
Så det har brunnit i både kort och hästhuvud, natti natti!

Kommentarer
Postat av: Angelica Petersson

Hej, vem har gjort din design?
Sjukt fin! :)

Svar: Tack!!! :)<3 se senaste inlägget ;)
Nina

2013-07-22 @ 14:59:16
URL: http://peterssonangelica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0