Dagen med nya planer, ännu en gång...

Ira skulle ju fått behandling idag men så blev det då inte. Hockman kunde inte då det kom något emellan, vi fick ingen ny tid då hon hade hört av sig till Lotta som hörde av sig till mig. Mamma ska försöka få tag på henne i morgon och bestämma tid och kan hon inte snart så ringer vi stefaan istället. Sen med tanke på den värmen som vart idag så gjorde vi så att Ira och Stella fick komma in några timmar på dagen för att sova ute i natt. Lite sovmorgon för min del i alla fall :)
 
Fick även mitt paket från Horsemeup idag, var fett glad men samtidigt lite ''nervös''. Provade stövlarna och dom var som jag förfarade för korta... Inte så att dom stasade mendet såg inge snyggt ut. Lite glapp i vaden också men har man långfillingar på vintern eller en tjockaare strumpa så skulle inte det bli något problem. skulle ha haft en LO/S :S Men ska ringa till dom i morgon och höra vad man kan göra, vill skicka tillbaka dom och få pengarna tillbaka. Får se hur jag löser det. Men förövrigt älskade jag stövlarna!
 
Stack istället till Vilma och badade hos henne efter jag öppnat paketet. Bestämmde mig då för att inte åka ner till stallet nå mer utan Ira får vila och Vilma mockar eventuellt ur om hon hade skitit något. Hemma kväll istället men ska nog försöka sova redan nu, kanske gå upp och sätta mig i massagefåtöljen. Säger godnatt här i alla fall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0