Börjat reda ut lite saker

Skrev igår att allt slog emot mig på kvällen och en av sakerna var då att jag såg att jag hade fått ett mail från Horsemeup.se där det stod att 37 LO/S var slut men det fanns 37 SH/S. Men har redan nämt detta men ringde i alla fall till dom alldeles nyss och frågade lite och passar dom inte så kan jag få byta till ett par Pioneer stövlar och prova dom. Dom är något billigare men skulle få tillbaka mellanskillnaden i så fall, det löser sig på ett eller annat vis med andra ord. Men måste få säga att dom är hemskt bra att ha och göra med! Lätta att få tag på och trevliga, trots att jag var lite rörig igår känndes det som :S
 
Men främst vill jag ju att De Niro stövlarna ska passa och dom får gärna vara lite långa^^ Sen paketet skickas från dom i morgon och det betyder att jag får det på torsdag eller fredag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0