Uteritt med Kusin-Vitamin!

Idag så red jag ut med min kusin Frida, hon hade deras nyaste travhäst Euro Access. Vi red hela gallerå fram och tillbaka, bara skritt och trav, eller aa Euro får inte galoppa då så att han inte börjar göra det inne på banan :p Men Ira hängde med i tempot med sina tax-ben^^
Euro Access
Förövrigt har den här dagen varit ganska händelselös men ibland är dom dagarna efterlängtade. Skolan börjar bra dock känner jag att jag inte har hängt med i den sociala biten under lovet och dagarna i skolan känns lite långtråkiga men det vänder väl snart... I guess :s Jo, förresten! Började med en sak som jag ska ha i stallet på träslöjden, vad det är kommer jag försöka beskiva lite senare ;)
 
Nu blir det sängen satt jag får hyffsat med sömn iaf, upp klockan sex imorgon som vanligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0