Två bra dagar!

Igår så red jag en dressyrlektion för Ödlan, det vart en timmes intensivt dressyrpass och Ira jobbade på riktigt fint, jag fick träna på min sits lite och att vi ska kunna jobba mer från skänkel till hand.

Idag så var jag också ner till ridhuset men med Jenny och Muff, vi provade och byta hästar. Jag fick Muff att komma ner i formen men väl där så blir han ganska seg så jag fick till och med ha ett litet dressyr spö på honom, han som vanligtvis är super pigg, jobbigt att jobba^^ Jenny tycke Ira var väldigt mjuk och känslig, när vi sen bytte tillbaka kan jag inget annat än instämma :p

Imorgon ska vi ner igen tillsammans, tänkte ta något litet cavaletti då också.

Har jätte dåligt med bilder på iPaden så blir ingen bild nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0