Totalt utmattad!...

Somnade som en stock igår i tv soffan och sov enda fram till halv sex, sömnen tar ut sin rätt! Känndes faktisk otroligt skönt så ska verkligen se till att komma i säng ordentligt nu framöver, har princip alltid dragit över en timme eller två... dator=tidsslukare :o
 
Men så är det väl i dagens samhälle, man måste hålla sig uppdaterad. Var även ett hejdundrans snöväder hos oss igår, värst var det nog precis när jag cyklade ner till stallet... Såklart^^ Tog in Nadja gasnka på en gång så fick hon komma in äta lite hö plus att jag kunde klickerträna lite med henne, hon var super duktig. Hon vart väl inne kanske två timmar och när det var dax at gå ut så hade snöandet avtagit lite iaf, så jag skottade ur en sista gång innan hon fick komma in i hagen. Ira var jag bara ut och pussade lite snabbt på, som att det var hennes dag i förrgår fick det minnsan bli Nadjas dag igår.
 
Idag så tror jag väl inte att det är något speciellt, ska försöka rida ut lite på Ira lite i alla fall, lite läxor ska göras också, så man slipper sitta och stress plugga dagen innan :p
 
Nu är det dax för mig och äta frukost och sen vidare mot skolan, see ya! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0