This or that?!

Detta blir min första this or that, var kanske väl på tiden eller? ;)
Sadel / Barbacka 
Ponny / Häst
Hoppning / Dressyr 
Rida med musik / Rida utan -synd bara att man gör det så ofta :(
GHS / Falstebo 
Spö / Sporrar - helst utan men ibland behöver jag en lite motivationspinne som vid uteritter t.ex
D-ponny / C-ponny - Föredrar storhäst...
Nellieberntsson.se/Goldenhorses.blogg.se -Läser inte så många bloggar, mest p.g.a tidsbrist
Blogga via dator / Blogga via mobil
Chips / Godis
Malin / Roffe
Chaps / Ridstövlar
Helskodda ridbyxor / Inte helskodda
Stallet / Kompisar
Heta hästar / Lata 
Hööks / Börjes -bryr mig inte så mycket om vart sakerna kommer ifrån utan priset kontra kvalité och stil
Fux / Skimmlar - finast är enligt mig ändå svarta hästar eller färger som uttrycker sig lite.
Rida inne i ridhusRida ute i paddock, uteritt. -Vinter=ridhus, Sommar= paddock!
Tävla / Träna 
Kort man / Lång man - beror på vilken typ av man och ''användningsområde'' på hästen.
Vojlock / Shabrak 
Säkerhetsväst / Utan -När jag hoppar har jag alltid väst men när jag rider dressyr tycker jag det blir klumpigt
Lugna hästar / Busiga hästar
Rida ut i skogen / Bada med hästen -Älskar att bada med dom men Ira vägrar gå i :/....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0