Tänker ta det lite lugnt ett tag...

Mina kommande dagar kommer inte vara så händelserika då jag igår (nästan) gick omkull med Ira för att hon trampade på sin egen sko, mamma har slagit på en annan sko då börje kommer på måndag. Dock den sko som vi slog på sitter inte så jätte mycket i hovet så nu blir det en vecka med lite promenad, kanske att jag kan rida på söndagen för då gör det inget om hon tappar den.
 
Sen är jag även lite orolig över Nadja, vi åker in till Ulltuna för att kolla upp vad det är för typ av skada och om hon kommer kunna bli bra igen... Men lär väl få svar snart i alla fall.
 
Du är då världens bästa häst, alltid mån om ryttaren och har en arbetsvilja utan dess like! Finns ingen bättre än dig! ♥
 
Men något inlägg kommer det väl bli men alla kanske inte så helhjärtade... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0