Snöstormen slår till igen!

Nu kom den utlovade snöstormen och det var med besked, hästarna fick komma in tidigare idag då det vart sånt himla busväder. Nadja och Ira kom in extra tidigt för att Nadja stod och frös då hon inte har något skjul i sjukhagen, när Jesse tog in Nadja så fick Ira nå spel ute och då fick hon hänga med in också. Jobbigt att vara utan sin mamma! säger Ira.... Läs stödmamma till en 16-årig jätte bebis O.o.... Jag vart i stallet ganska länge trots att det inte var så mycket att göra, men passade på att mysa med brudarna och pyssla lite här och var.
 
Sen när pappa kom vid sju så svängde vi förbi Konsum på vägen hem och hämtade ut vårt paket från Hööks, min efterlängtade kavaj, mina också efterlängtade röda ridbyxor, ett slowfeeding hönät och två påsar hästgodis fick vi hem. Kavajen är helt underbar och ridbyxorna är också riktigt bra dock något slappa när jag står rakt upp och ner men så fort man rider i dem bör dem sitta perfekt, sen kommer jag nog växa lite till också ;)
 
Går inte att ladda upp någon bild för tillfället, annars hade ni fått en fin sommar bild på Nadja och Ira :s...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0