Snart gått en vecka :'(

Nu är det snart en vecka om det inte till och med är det sen jag gjorde ett riktigt blogginlägg.... Alltså har det blivit en form av bloggpaus men nu vill jag ta tag i den igen!

Jag var ner till ridhuset både fredag och söndag och trimmade dressyr med Ira, det som känns så skönt är att hon har musklat sig så pass att hon växt i Nadjas sadlar :))) på söndagen behövde vi endast 'tjafsa' i 5 min! Man kan inte tro att det är Ira man pratar om! :o

Sen på lördagen som ni kanske vet var jag på kaninhoppartävling i dalarna, alla kaninerna skötte sig riktigt bra för att vara första tävlingen sen i september... Chappe fick sin sista pinne i MSV krok så nu är han svår klassad :D
Halo var jätte nära att få sin sista pinne som hon behövde i lätt krok men marginalerna var inte på vår sida :/.... Klara och Örjan skötte sig super, hon hoppade på 0+2 och han på 0+0, tävlade mot mig själv ännu en gång. Men inte det som gör att jag tar med dom utan dom tycker det är riktigt kul ändå så dom får väl allt hänga med ;)

Just nu sitter jag i köket på stallet och ska äta lite nudlar, pappa kommer strax efter sex och hämtar mig och då ska vi till skolan då det är informationsmöte inför polen resan med skolan, alltså ingen hoppträning idag men tar igen i en dressyr special på fredag ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0