Mysdag!

Den här dagen har varit väldigt lugn i jämförelse med en vanlig dag, helt enkelt massa tid till lite mys! När jag kom till stallet efter skolan så var mamma där och hon hade mockat och fixat blötmaten så behövde bara packa hö och fixa vatten men som att jag hade så mycket tid över vart det till att klickerträna med Nadja, hon har blivit riktigt duktig på targeting nu :)
 
Red även ut med Jenny och Muff idag, inte så långt och mest skritt då muff är barfota och var lite halt på vissa stället så Jenny hoppade av och ledde honom där. Ira skötte väl sig sådär hade lite trix och fix för sig bl.a börja bockaprecis när man hoppat upp barbacka.... Lustigt att man alltid ska fästa sig vid ''the bad one's'' :p
 
Var även en och kollade på sadeln idag så hon skulle höra av sig imrogon utifall hon ska ha den, känns nästan synd att sälja den då jag verkligen gillar den men som att jag har en ny jätte fin sadel så får jag väl släppa ifrån mig min älskling.... Men den har tjänat väl, dock köpte vi ju min nya sadeln endast p.g.a att hon växt ur den här gamla men fick reda på nu att man kan värma om dom här sadlarna. Men det går väl på någon tusenlapp och samma med att stoppa om den och då är vi uppe i kostnaden av min wintec plus att jag sitter även riktigt bra i  den också ^^
 
My old Beauty!
My new Beauty! innan jag bytte till mässing! :o
 
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0