Igår var inte min dag riktigt....

Kände mig otroligt seg igår efter stallet, allt tog sådan tid för mig och kände lite ångest över allt som jag vill göra men inte kan just nu nu....

Mamma kom efter ca 2 timmar då hon slutat jobbet och sen fick hon ta över lite så fick jag halvt hästledigt, pappa kom och skulle hämta upp min cykel så jag följde med honom hem då.

Var vaken någon timme innan jag somnade, tror jag var väldigt trött då jag sov väldigt bra innan mamma kom och väckte mig som att jag skulle gå ner och sova i sängen istället för i soffan.

NB tränade med Ira också och det gick bra dock saknar jag lite inspiration och vill ju lastträna men vill ju inte ha transporten stå där nere heller, men ska iväg den 9 feb då vi ska på kurs för Birgitta. Ira får gå två pass då Nadja är skadad nu, men det bör nog inte vara några problem värre är väl att gå in i lådan :p men jag bet att hon kan så det är den inställningen jag kommer ha när det väl är dax ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0