Började inte så super bra....

Jaja det får väl bli lite av en mjukstart på bloggandet, anledningen till att jag inte bloggade igår var att jag helt enkelt somnade så fort jag kommit hem och fått mat i magen.

Kom hem sent igår då jag var ut på en superlång skrittur med Jesse och Pachen, vi var nog ute 1,5 timme i alla fall ;) klickertränade även i förrgår med Ira och hon gör framsteg, 40m gick hon till target :D

Idag vart det Nadjas dag istället, vi körde lite klickerträning och borstade lite på henne samt pysslade en del såklart :)

I skolan har det varit ganska mycket också men hade min lilla mini kris idag och efter det kände jag att jag börjar komma tillbaka och jobbar bättre än innan, i helgen så blir det till att göra lite läxor och jobba lite före ^^


Kommentarer
Postat av: elin

hur mycket betalar du/ni för torv i månaden?

Svar: Vi har inte torv till våra hästar längre utan vi har halm och spånpellets men kan kolla upp hur mycket vi betalade för torven och även hur mycket vi ger för halm/spånpellets ;)
Nina

2013-01-24 @ 20:46:42
Postat av: Elin

har du kollat upp hur mycket du/ni tar

Svar: Mailade till skutskärs trä och fick svaret att jag skulle ringa för prisinformation men har inte gjort det än men jag frågade mamma och vi betalar ungefär 60-70kr torvbalen förut och kutterspånet är väl ungefär lika kanske ngt dyrare.
Halmpelletsen ger vi nog 3,30kr/kg tror jag sen spånpelletsen köper vi på plantagen då den är billigare och bättre där, 40kr för 16kg :)
Nina

2013-02-10 @ 19:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0