Jag kämpar på!

Känner att jag är på väg att åka på en riktig dunderförkylning men hoppas jag slipper! :o Idag fick jag hästledigt så jag åkte hem direkt efter skolan och har mest bara legat i tv soffan bortsett från när jag gick ner för att göra min No-inlämningsuppgift, antar att det är det vettigaste när man mår som jag gör. Imorgon har jag en hel del inplanerat, US-årsmöte kl.12 sen måste jag även ner till ridhuset med Ira men kommer nog inte orka rida så funderar på att tömköra istället. Sen till kvällningen så ska jag och mamma åka in till stan för att hämta upp ett träns samt åka ut till mormors grav, hittade ett jätte fint akademisk träns för bara 350:- och då ingår tyglar också, begagnat men endast provat aldrig riktigt användt.
 
Fast utan nosgrimma, men brukar ändå bara plocka bort den vid akademiskt^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0