Idag!!!!

Äntligen är jag ikapp med bloggandet, känner att jag vill verkligen inte ligga efter såhär mycket som jag gjort nu.... Inte kul!
 
Men idag så kilade jag också ner till ridhuset och idag red jag på tränsbettet igen, till en början var hon super stum i munnen men jag fortsatte bara att ställa om och byta varv ofta, det ville inte släppa fullt lika lät som tidigare dagar så jag tog ett dressyrspö från sarjen och *wips* så vart hon super fin, räckte bara att jag höll det i handen, knäpphäst.... kunde lägga ifrån mig spöt ganska fort igen och efter fortsatte hon vara lika fin, idag så jobbade jag en del med lösgjordheten och fokuserade på att få lugn fin galopp där hon orkar bära sig själv.
 
Känns helt sjukt vad bra hon har blivit, det var jätte längesen jag kände att det gick dåligt på ett pass nu, klockren varje dag! ♥ Glömde även att skriva i fredagens inlägg men Lotta var nere i ridhuset då medan jag red då hon haft lite privat lektion för Jenny tidigare och då sa hon det: Jäklar vad fin hon har blivit! och jag kan inte annat än att hålla med! ♥
 
Längtar lite tills mars för då har jag riktigt bra exteriörsbilder på Ira, ska bli kul att jämföra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0