I don't get better than this!

Min förkylning vägrar typ ge sig, får se imorgon hur jag känner mig om det blir någon skola. Nu tänker nog flera av er: Men det är ju LOV!!!! Men ikke då, som att vi åker till polen/tyskland här i vår med skolan får vi gå tre dagar nu på sportlovet sen åker vi på torsdag kväll på påsklovet.

Har vart på årsmöte för både US och hela klubben nu i helgen, gått bra allting trots förkylning. I lördags var jag ner med Ira till ridhuset för att tömköra, var helt själv i ridhuset vilket var extremt skönt. Började med att jobba henne lite sen avslutade jag med att släppa lös henne och busa lite^^

Provade tränset på Ira idag och det var helt okej, ska se till och inviga det bara jag känner mig bättre.

Liten häst med dålig fokus, ville hellre vara ute i hagen m. kompisarna än stå inne på gången och prova något träns :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0