Fredag!

Är ju såklart tänkt att detta inlägg skulle ha kommit ut i fredags men så vart det inte riktigt då...
 
Dagen började men att vi på hemkunskapen bakade pannkakstårta, första gången i mitt liv som jag gjorde just pannkakstårta. Jag sammarbetade med Malin och måste väl ändå få säga att den blev hyffsat god, dock inget som jag tokälskade men i mindre mängder helt OK.
 
Sista lektionen var idrott och då var vi på IP och hade skridskor, först hade vi lite övningar men inget som jag kände att man lärde sig utav men det är ju lite svårt att anordna en skridskolektion som passar alla då dom flesta ligger på helt olika nivåer :p
 
Nog om skolan nu, cyklade så fort jag slutat ner till stallet och började med det vanliga, kyla Nadjas ben, ge henne mer hö och skålla linfrön. Allt för våran ögonsten! ♥ Sen skyndade jag mig in med Ira och gjorde iordning henne, skulle ner till ridhuset. Hon var riktigt fin, lite stum i början men efter 5 min så släpper det och hon känns hur bra som helst, dock släpper hon inte helt efter kanske en 15 min men hon går iaf att jobba så fort hon börjar släppa efter. Körde ett något  kortare pass då jag till kvällningen skulle hem till Amanda som hade lite tjejmiddag och vi firade hennes födelsedag lite smått i efterskott, 16 år!!!
 
En bild på Amanda och Lillebror då när hon red fortfarande^^
 
Det var en riktigt trevlig kväll, vi började med att göra iordning maten(tacos) sen åt vi och snackade, sånt himla härligt gäng ändå! Vi kan verkligen prata om allting, som Linnéa sa: Vi är typ som en sån här disskussionsgrupp! Det stämmer faktiskt också^^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0