Första nationella avklarat

I dag hade vi första nationella och jag har haft fullt upp hela kvällen men ska göra en riktig uppdatering så fort jag får tid och ork imorgon (i dag), hoppträningen slutade bra lite sämre start då jag inte hade någon kontakt med henne alls typ det var nästan stumt och hon tog inte mina förhållningar, efter att först få kontakt över huvudtaget så kunde jag sen rida med känsligare hjälper. Dock red jag dåligt i början och Ira är som en spegel, presterar inte jag så gör inte hon. Men vi kom igen mot slutet av lektionen, det var mest under lydnaden som det gick dåligt för när dom höjde sen tyckte hon det vart mycket roligare men samtidigt är det så otroligt viktigt med lydnaden, sen kan det nog vara lite vårkännslor som spelar in, flera ston brunstar och pälsfällning börjar men huvudsaken för min del är ändå att vi inte fastnar i det dåliga utan verkligen löser problemen, men ändå lite missnöjd över min insats i början men antar att det bara är att släppa det nu och fokusera på det bra efteråt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0