Det var inte igår...

Idag var en väldigt sällsynt dag... Jag hade HÄSTLEDIGT! :O Kan inte ens minnas sist jag hade det men det är bra länge sedan iaf^^
 
Åkte då alltså buss hem idag efter skolan, hade sällskap av Nickan och Diddi så det var inte nå supertråkigt. Direkt när jag kom hem så tog jag och fixade lite med mina skolsaker innan jag startade datorn, då kan man ju undra varför detta blogginlägg inte kom tidigare men det var först och främst för att jag satt och kikade runt på både Zalando.se och Nelly.com efter någon klänning till balen vi har med skolan.
 
   
Har väl bestämt mig för den här klänningen och dom här skorna, enda nackdelen var att dom var från Nelly så det blir till att betala frakt men det är typ 40:- vi snackar om så det var sak samma :p Dock kan jag inte beställa dom ikväll då pappa såklart glömde plånboken, han som alltid har med sig plånkan, haha!
 
Efter att jag suttit ett bra tag så tog jag fram snabeldraken och dammsög hela huset sen stora dagen till ära så har jag moppat hela huset med ;) Nu luktar det vår blommor i hela huset :3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0