Det tar sig!

Har haft hästledigt idag andra gången nu på treveckor :o Men ganska skönt att faktiskt bara kunna åka hem med bussen efter skolan och göra vad fan man vill!
 
 
Direkt när jag kom hem så följde jag med Ronnie ut och fotade lite smått när han provade av sitt hopp på baksidan, perfekt att kunna träna lite hopp hemma på bakgården istället för att åka till kungsberget eller hemlingby varje gång. Har två bra bilder från idag men bloggen vill inte ladda upp dom för mig så inte idag tyvärr.
 
Har även påbörjat No-uppgiften har bara sista delen kvar men den får jag ta någon annan dag. Annars har jag mest surfat omkring och slappat resten av dagen, man lär väl passa på när man har tid ;)
 
I morgon har jag hoppträning med Ira och nu hoppas jag att det blir en kanonträning igen, skulle behöva det just nu! Go´natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0