Sista julmiddagen

Nu är sista julmiddagen avklarad och nu ska jag se till att aktivera mig lite, vill verkligen inte slöa ihop under lovet. Men gott var det i alla fall och nu lär det dröja ett år innan man firar samma sak igen. Vi hade lite paketöpnning, pratade och hade trevligt, en bra avslutning. 
 
Har nyss duschat och nu blir det sängen så fort jag bloggat klart. Innan vi åkte till morfar idag så var jag och mamma ner till stallet, hade med mig kameran och vi tömkörde Ira i 25min. Tror det var bra för henne att få en uppgift och använda huvudet även om det enda kravet var att hon skrittade, hon slappnade av fint och sökte till bettet. För att hon inte skulle springa så ledde jag henne medan mamma gick bakom, hon skötte sig riktigt bra trots att Stella sprang som en tok i stora hagen och ville busa, haha. Så småning om är målet att köra in Ira, hon är inte bakrädd och enda problemet som jag ser är att hon är lite instabil och inte vågar gå fram alla gånger, kan bli farligt i vagn om man har otur. Man kan alltid påbörja och prova ;)
 
 
I morgon så blir det att åka hemifrån runt halv sju, hämta upp Nickan som följer med mig till Muppsala i morgon! :D Länge sedan vi hittade på någonting tillsammans nu så ska blir riktigt nice!!
Hittade en riktigt gammal bild på oss, från fotoveckan 2012. Nostalgi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0