Juletid=tjockistid

Man bara äter, äter och äter. Kanske så det ska vara, umgås och vara social och äta enligt svenska traditioner. För min del typ köttbullar och potatis men magen gör ändå uppror med tanke på att man äter mycket och oregelbundet, någonting som man får leva med. Sa att jag kommer kliva över 50 under jul men än så länge har jag klarat mig, 49,9kg för att vara exakt haha!
 
Fått en del fina julklappar och givit bort en del, känner mig nöjd. Sen en sak som jag tror blir helt awsome är att vi köpt en Macbook Pro 13" med retinaskärm. Mamma är bra less på våran dator i köket som är super seg och är intresserad av en ny, en iMac. Jag har en sån nu och kan inte säga annat än att jag älskar den men samtidigt slog tanken mig att vi skulle kunna göra ett litet byte. Mamma får min iMac och har den i köket och jag får den bärbara så jag kan då ta med mig den och hålla på med foto och grafik även om jag inte är hemma, iMac:en kommer fortfarande stå i köket så jag kan använda mig av den om jag måste ändå. Tror det blir en bra lösning för båda och annars löser vi det på något vis :)
 
Idag var vi då till farfar först och åt lite lättare lunch, träffade min faster där också. Efter några timmar åkte vi vidare in mot valbo för att kolla på mellandagsrean, jag övningskörde till båda. På hem vägen fick pappa ta över och det blev att vi stannade hos farmor och åt lite middag och träffade kusin dessutom. Varit väldigt trött däremot och lyckade somna på deras soffa, inte första gången heller kan jag säga.
 
Varit en bra dag som avslutas sent, i morgon åkter jag till stallet på fm för till em blir det julmiddag hos morfar, gissa vad vi ska göra då? ÄTA! haha sen på fredag blir det tidig revälj då jag ska till tandläkaren i muppsala, blir säkert lite shopping efteråt, skulle vilja ha lite nya kläder plus att jag har presentkort på HM för 200:-
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0