Idag!!!!

Den här dagen har varit bra den med, inte lika mycket gjort som i går. Slutade mycket mycket tidigare idag då min basgrupp var klar med det som skulle göras, var hemma till två igen :D
 
Åkte direkt ner till stallet faktiskt, ville hinna lastträna idag med. Gick till och med lite bättre idag än i går. Olthner var där idag och vaccinerade + raspade tänder, Ira skulle bara ha vaccin. Vi raspade tänderna förra året och då fanns det ingenting att anmärka direkt så vi hoppar över detta år nu. Borstade och myste lite med henne innan hon fick komma ut i hagen igen. Gjorde klart stallet utan att stressa och sen sorterade jag upp lite saker där nere, smörjde lite läder och gick igenom kläderna jag har där nere. Vilma gjorde klart allt lite snabbt och åkte med mig hem sen :)
 
Hemma här så pluggade jag matte, blev lite sur på mig själv. Super enkla frågor krånglar jag till och fastnar där, dom  svårare frågorna är nästan lättare för mig... Mamma kom hem och vi pratade lite och sa hejdå, hon åker iväg i två dagar med jobbet så hinner inte träffa henne innan jag far upp till Boden. Sen nu på kvällningen har jag och pappa skickat in en persolig fotokalender, var halva priset om man beställde innan 4 december. Kommer dom nog lagom till jul sen ;)
 
Nu ska jag sova, klockan är mycket men är okej med det. Får ta igen det senare^^
Jag är i alla fall inte ensam om att vara trött, haha!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0