Bästa Chappe!!

Snacka om att man hade hjärtklappning innan start, men höll mig lugn. Mitt mål med detta SM är bara att komma runt banan vilket min kille gjorde med bravur!!

Vi fick 5 fel och tiden 59.??, under minuten trots två korrar. Han hör till den bättre halvan av resultatlistan och vi får åtminstone hoppa en till omgång. Att hoppas på final tänker jag inte göra, att få en bra runda är det viktigaste. Allt kan hända, bommar kan trilla men det är alltid känslan som räknas för mig. Dock kan det vara surt när man hoppas på placering, men inte här och idag ;)

Den där kaninen betyder sjukt mycket för mig, vi har tagit oss från nybörjare till Eliten! Så stolt över honom. 

Sen ska vi inte glömma att detta var hans fjärde elitstart och tredje inomhus på matta :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0