VM för hela slanten

Så fort jag kom hem så satt jag mig framför tv:n i köket och har sedan dess kollat på friidrott i ungefär 6 timmar! En grymt spännande höjdhoppsfinal i världsklass och en Adeba Aregawi som tog hem Sveriges första VM-guld på sex år och totalt vårt 8:onde genom tiderna!
 
Ira skötte sig bra vid lastträngingen och hon fick även go´maten där inne, vill ju att hon ska få i sig sitt magnesium och cat clow. Får se vad jag hittar på med henne i morgon, kanske rida lite på ängen. Tror hon tycker det känns lite trökigt att sitta och harva runt på banan utan att få busa runt med mig.... Snart så hoppas jag väl vi kan glädjas lika mycket båda två igen. Däremot har hon blivit huuuur fin som helst i ridningen istället^^
 
Dom sover ute i natt igen, regnade lite nyss här hemma. Vet inte hur det ser ut där nere men nog ingen större fara då dom kan gå in i skogen och ta skydd, inge super kallt i natt heller. Nu ska jag väl sova, stället klockan på 07.20 för att kunna kolla på VM i sängen :P
 
HAR SOMMARLOV I HELA 5 DAGAR NU! Gäller att ligga i om man vill hinna med allt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0