Vilken underbar kväll

Riktigt härligt idag nere vid lill-ån, lite folk och bra väder. Träffade på Nickan och Diddi som var där med två andra, trevligt, trevligt :)

Väl hemma så bytte jag bara om och åt lite lätt innan jag åkte upp till stallet. Skulle träffa Vilma där och tog även med mig en extra hjälm så att jag kunde skjutsa hem henne sen. Vi red på Olas bana tillsammans idag och Ira var huuur fin som helst, super lätt på handen och lyhörd. Red på grodbettet och ända nackdelen med dagens pass var att det är lite svårare att flytta över hennes tyngdpunk när jag enbart har en stång. Men det blir bättre! Sen ringer mamma till Stefan i morgon och bestämmer tid, känns skönt att ha fått tag på honom.

Såg på ett avsnitt av Falling Skies, världens bästa serie!!! Borstade även med kardan på Tessie så nu ligger hon och sover så sött bredvid mig här. Sen kommer nog mina ridstövlar i morgon, senast på tisdag :))

Hon fick lite kyllera innan hon fick gå ut igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0