Vilken härlig dag!

Sorterat in alla kläder i garderoben och gjort om ordningen så som jag vill ha den. Återstår enbart att röja upp på resten av rummet men det får jag ta när jag vaknar sen.
 
Åkte ner till stallet vid sex tiden, fick skjuts med Vilma då :) Vilma och hennes mamma hade besök av en sju årig liten tjej med mamma. Lilla tjejen som hette Alma fick borsta på Ira och Stella och göra allt åt Stella med mockning och mat. Blivande hästtjej det där!
 
När dom hade åkt så gjorde vi oss iordning för en skrittur, barbacka efter gallerå. För att dom skulle få se lite nytt tog vi lastbilsvägen fram och tillbaka, Ira gick först en bra bit på vägen hem, det tar sig :)
Haha vart lite failat när vi skulle hoppa av tror jag^^
 
Hästarna sover ute i natt och i morgon natt troligtvis också, nu har vi fixat ström till betet också. Stella började gå på tråden då hon inte nöjde sig med 1 hektar betesmark utan ansåg att gräset var grönare på andra sidan... Men ett agregat hade mamma och jag redan så dom köpte ett batteri till det bara. Men lätt att sätta på och av och reglera styrka på den så det blir bra.
 
Sen efter stallet så hjälpte jag ju Vilma med att tona hennes hår som sagt, vart bra kanske lite nyansskillnad där utväxten började komma men blir bra om några dagar antar jag. Passade även på att färga mina ögonbryn lite, någonstans mellan mellanblond och ljusbrun färg. Passar bra till mitt nu blonda hår istället för det hemska gröna håret...
Bara för att vi inte är gravallvarliga jämt! 
Men varit en riktigt rolig dag, pladdrat mycket med Vilma och känns skönt att ha en vän man kan prata om precis ALLT med!

Kommentarer
Postat av: Vilma

Tack för den fina bilden......:P

Svar: Alltid lika välkommen ;*
Nina

2013-08-21 @ 11:24:38
URL: http://horsedreamer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0