Spritter i kroppen

Märks på Ira att hon saknar hoppningen och buset, tjatigt att lulla runt på ridbanan. Hon är super fin men tappar lite kännsla när hon inte orkar fokusera så ska väl försöka stimulera henne så gott jag kan. Kanske longera eller tömköra lite så får jag in lite bättre variation. Men super fin idag men små bockade och sparkade bakut när jag släppte på henne i galoppen lite, dock enbart av glädje så klandrar henne inte. Så länge det är på en lagom nivå är det bara skojj att det är liv i dom :)
 
 
Nu kommer jag falla platt fall i sängen och sova i sex timmar innan jag ska upp igen. Sovmorgon, vad är det?
Här ser ni pinnen som Tessie hade i ögat btw, hon får sussa inne i natt så får vi se hur det ser ut i morgon bitti. Så länge det inte börjar vara eller att hon ser ut att besväras av det avvaktar vi, verkar som hon klarat sig bra ändå. Lite iriiterat är det nu men kanske inte så konstigt så får hoppas det går tillbaka av sig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0