Så typiskt...

Fick hem mina ridstövlar idag, super roligt..... or NOT. På måttabellen som fanns på hemsidan stod det att dom skulle vara 46cm lång i skaftet och 33,5cm runt vaden, ett par Supreme High Rider utan resår. När jag tidigare här packade upp dom och läste på lilla storleks guiden så stod det att den stöveln var 49cm lång och 31 cm runt vaden, på tok för långt och smalt! Blir bara till att skicka tillbaka dom men nu tror jag det blir ett par De Niro stövlar från ett annat ställe istället. Även om HorsemeUp har många bra saker till bra priser så har dom helt enkelt inte haft min storlek på lager, strl. 37 och långa smala vader är vi nog ganska många tonåringar som delar :p
Rena rama djungeln det här med ridstövlar! *suck*
 
 
Ska försöka paketera om och ringa direkt i morgon bitti och be om en retursedel. Pappa kunde lämna in paketet innan kl 14 så då kommer det iväg redan i morgon. Jakten fortsätter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0