Naturlig dusch

Regnat hela eftermiddan och jag har fått mig en naturlig dusch några gånger om, men tur att man inte gjord utav socker sånna här gånger då. Lika glad att man har en syntet sadel med luftstoppning, bara rida på och torka av sadeln efteråt. Ira var ganska fin idag ändå, mycket lättare att ställa åt höger nu när vi fått loss låsningen i nacken. dock la hon sig lite mer på inner bog och jag hade inte lika lätta känsla men man kan ju inte ligga på topp jämt. Inget dåligt pass men inte vårt bästa heller ;)
Provade Nadjas gamla sommar flug/regntäcke vilket satt bra och det ska hålla tätt om jag inte minns fel, Ira var väl lite mindre pepp på att få en kappa på sig.
 
Planerna för kvällen bli att äntligen göra klart i garderoben och sen göra en sak till bloggen. Kan än så länge säga hål utkik här exakt 12.00 på söndag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0