Min dag

Gick bra att jobba idag, fick ihop 7 timmar och hade energi kvar när jag slutade.Sen slog det mig även, i och med Halos placering i Krok msv så vart hon SVÅR-klassad nu!! :ooooo Super duper glad plus att kollade på resultaten nyss och Chappe kom på delad första plats i Höjd ej elit, Halo kom sjua men fick ju fortfarande pinne. Helt lyrisk, vilka kaniner jag fått! :DDD
 
Tillbaka till verkligheten, red Ira en kortare pass idag, kanske 20 min max men hon var såå fin så. Skrittade fram ordentligt och sen tog jag tyglarna och jobbade henne lite innan vi tog traven. La även fram två travbommar som vi red över en gång, haha. Släppte ut henne på lång tygel och precis när jag samlade upp henne igen så började det små stänka lite så kännde mig nöjd ändå. Mne mest positivt var att när jag tog tyglarna igen så gick hon inte emot handen ett dugg, förut var det att hade jag släppt då fick man börja om från början... 
Gammal bild, bjuder på den sörrni!
Myste med henne lite efteråt och pysslade lite, hjälpte Staffan(Vilmas pappa) med hur han kunde longera Stella innan jag åkte hem också. Väl hemma åt jag en rejäl portion köttbiffar m. potatisklyftor och sås till samtidigt som jag kollade på friidrotts-VM. Riktig rysare i stavhoppsfinalen på herr sidan, hoppades på fransmanen men tysken vann. Sen imponerade jamacianen Fraser-Pryce med en överlägsen i 100m finalen på damsidan, Usain vann gårdagens final, oväntat, nej! :)))
 
Sen har jag varit riktigt duktig idag, var ute på en promenad i över en timme med Saga runt i byn. Sprang till och med lite också. Nu har jag borstat tänderna och bloggat klart så nu går min tid till Tessie som ligger bredvid mig i sängen och tigger uppmärksamhet, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

sv. men det låter väl bra! Vad roligt att det går bättre nu :)

2013-08-12 @ 23:07:44
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0