Lite snabbt om dagen nu bara

Varit en bra dag, grymt trött har jag varit emellanåt däremot men jag överlever. Både Hannah, Jesse och Helena skötte sig super idag, stolt groom! Trevligt var det också, sex stycken vart vi allt som allt från vårat stall, ganska bra med tanke på att det finns åtta boxplatser bara ^^
 
Mia som är medryttare på Zeus var även med där så vi bestämmde oss för att rida ut när vi väl var tillbaka på stallet. Vart en lagom tur efter gallerå, red barbacka igen men idag var hon lite mer stissig men hon fick komma ut och se världen lite i alla fall :)
 
Här får ni ett  smakprov på en av bilderna, resten kommer väl upp i några tidsinställda bara jag pysslat ihop dom ;)
Hela järngänget förutom mig och Mia då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0