Lägga lite tyngd bakom orden

Har nämnt vid flertalet gånger att jag ska plocka i garderoben och städa, har gjort det dom flesta gångerna men inte så mycket som jag skulle behöva så NU SKA jag göra det ordentligt. Åker upp till stallet vi halv tre kanske, när jag känner mig nöjd här hemma :)
 
Jobbade alltså bara fyra timmar idag så bestämmde mig för att åka hem och plocka innan jag far upp ;)
 
Nästan glömt bort och berättat det men åker upp med husvagnen till Högbo ikväll för att mamma och pappa ska slippa skjutsa mig fram och tillbaka nu när det blir tävlingshelg. Inte alla som får campa med kaninerna!

Kommentarer
Postat av: Zuzanna

Svar ; Ja, precis ! Och tack ! Din blogg är också jätte fin ! :)

Svar: Man tackar! :))))
Nina

2013-08-09 @ 17:45:05
URL: http://fames.se/zanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0