Känner mig bara ingenting

Har inte på nå vis gått dåligt att jobba eller att vara i stallet eller så men känner bara ganska tom och slut. Det vänder väl snart I guess. Lasttränade med Ira och hon skötte sig bra ändå, tjafsade lite men helt ok. hon gick så gott som in helt så nöter jag på lite till så sitter det nog där igen :)
 
Stefan kommer eventuellt ut i morgon om han inte kan typ mitt på dan på torsdag, får se. Däremot så kommer Börje och tar Stella, Ira och Zeus i morgon på fm-em.
 
På schemat nu så står det att rapportera in lite protokoll från kanintävlingen som var i onsdags. Sen ska jag fortsätta sortera i garderoben och städa rummet. Vill ävn hinna med att fota alla saker som ska säljas, kommer nog upp en bloppis här senare då!
 
En massa sadlar bl.a den här bomlösa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0