Göra klart inför i morgon

Ska ner till stallet nu tänkte jag, lasttränar och rider tror jag, dom blir ute i natt. Gått bra i skolan, idag påbörjade vi vårt första projekt. Bygga den snabbaste solcellsbilen, finns även ett designpris inom klassen. Snabbaste bilen kommer tävla på alla dom andra teknikettorna.
 
Hann med bussen som gick tjugo över idag, fast idag sprang jag lite igen^^ När jag kom hem så varvade jag ner lite och slappnade av innan pappa och Ronnie kom hem. Det senaste tillskottet är en Skidoo-skoter, svart och gul. Sen kom även Tessie hem och tiggde lite uppmärksamhet, såg då att hon var irriterad i ögat och det vätskade lite. Tog in och torkade torrt och försökte kolla om hon fått in någonting i ögat men såg inget. Kanske en minut senare när hon skulle följa med pappa ut så hade hon en liten pinne i ögonvrån, stackarn! Tog bort den och sen såg hon ganska tillfreds ut <3
 
Men nu sätter jag lite fart då jag måste packa klart allting inför Tierp i morgon, EM tävlingar i dragracing. Jag ska dit med diddi och den här gången åker vi på egen hand, i epan! :D Bra väder ska det bli också ;)
Mina tvillingar och Apolline som tråkigt nog åk hem till frankrike nu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0