Funderingar

Börjar bara inlägget med lite om kvällen, är ni intresserade kan ni glatt hoppa vidare...
Hoppträningen på Mimoosa har jag redan skrivit om i alla fall, passet på Ira gick väl helt ok. Hon hade lite dålig fokus och var lite tankspridd, jobbade igenom lite menn sen i andra galoppen fick hon springa av sig lite. Tror det kryper en del i kropp oc knopp på henne nu. Bara hon blivit helt ok med kotorna oh hovlederna så sätter vi igång med hoppningen igen, vill ha min brud på träningarna ju! :'( Ska ringa stefan i morgon så fort jag fått reda på mitt schema så bokar vi in en behandling då :)
 
Hit! Nu över till funderingarna alltså. Jag börjar mitt första år på gymnasiet i morgon. Allt jag vet är att jag börjar kl.10 och det är samling i aulan och jag kommer gå Teknik på polhem. Om jag inte minns helt fel så är vi fyra stycken från älvkarleby kommun, vet vilka dom andra är men inga kompisar direkt. Vet faktiskt inte hur jag tycker det känns, kul? Ja men samtidigt lite konstig. Tror det mesta kommer falla på plats hur som men klart man undrar. Slutar vid 14.00 så åker väl hem då och stallet tar jag till kvällen då det är jag som eventuellt tar in. Nu avslutar jag detta inlägg och säger godnatt, kliver nog upp vid 06.30, klockan är ställd då i alla fall ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0