Förklaring

Ser att några kollat in under dagen och sett att det inte hade kommit någon uppdatering, rätt och fel... Försökte publiciera det vid 10-11 tiden idag men utan wifi så är min bloggapp vrång. La upp det nu men ''spolade tillbaka tiden'' för sakens skull.
 
Nog om det nu, jobbade kort dag idag. 2,5 timme då jag var så gott som själv där och skulle in till skutskär för att ta min fjärde spruta mot TBE. Träffade på mamma där och vi åkte sedan vidare till stallet, Ira fick vila men pysslade och lasttränade. Var över en månad sedan sist men hon var super duktig, gick in halvvägs och mer krävde jag inte heller. Ska träna på lite nu så att det sitter igen :) Klippte ''hovskägget'' och redde ut man och svans. Dom ska sova ute hela helgen nu, troligtvis så kommer dom in en stund mitt på dagen när det är som varmast så får dom svalka och vila upp sig lite. Stefan svarade också på mitt pm att han kunde nästa vecka så ringer väl på måndag och bestämmer tid :)
 
Efter stallet så åkte vi hem och duschade samt bytte om innan vi tog Mustangen in till Stadsfesten i Gävle! Var ganska litet men det var någonting i alla fall, varit upphåll några år innan och föut hette det Cityfesten. Mamma hittade lite kläder och jag köpte två linnen och ett par solglasögon (igen... hehe), mycket nöjd med mina köp. Sen är det ju Älvkarleby Marknad nu i helgen också så lär väl hitta någonting där också. US kommer ha ponnyridning och jag ska gå med  i morgon sen på söndagen kunde några andra ta :)
 
EGOBOOST!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0